Wednesday, September 28, 2011

Public Bank oh Public Bank

Menggong dan sakit hati hari ni, ingat pagi2 ni nak transfer duti ke Maybank dari akaun Public Bank, sebab 1 hb ada SI kat maybank. Semanjak tukar akaun gaji ke Public Bank ni, Maybank punya akaun x de la nak isi banyak2 cukup tuk selesaikan SI je la. Last2 button confirm tu tak boleh nak click pulak, macam disable. Tukar internet browser pun sama juga, tukar pc guna pc lain pun x boleh click. 

Last2 call Public Bank customer service, mana la tau ada problem dengan dia orang punya web ke apa. Perggghh, baik punya jawapan dari dia orang. Bermula minggu ini semua fund transfer even yang ke registered account pun kena guna PAC no, adoiiii la, haru memang haru. Dia kata management dah tukar so system pun ada tukar sikit. Terus jek aku bodohkan management baru dia tu, aku cakap la bukan semua orang berada di tempat yang sentiasa ada line handphone, macam aku ni dah la ada kat tengah laut, bergantung ke line internet dan talipon biasa, dah x boleh dah nak bayar apa2 walaupun credit card aku. Dengan perlahan dia pun cakap, sorry la dia pun tak tau. Aku cakap la sorry kat dia, aku bodohkan management dia tu jek, x fikir benda2 macam tu.

Last2 nasib baik ada wife yang menjadi harapan negara, tolong topup kan akaun Maybank, sebab SI tu 1hb setiap bulan... Terima Kasih Syg..

Macam ni kena minta kat opis masukkan gaji balik kat akaun Maybank, nak terminate terus akaun Public Bank tu. 

No comments: